به گزارش یزدفردا: در این پیام آمده است:

منَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ  فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ  وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند)، و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند.

خادم الرضا، آیت الله سیدابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور محترم کشورمان به همراه هیأت همراه در سانحه سقوط بالگرد که روز یکشنبه در ورزقان آذریایجان شرقی رخ داد به مقام رفیع شهادت نائل شدند.

غم و اندوهی بی پایان، ایران عزیز  را در پی شهادت رئیس جمهور محبوب دولت مردمی و همراهان ایشان در اثر سانحه‌ی بالگرد فراگرفته است.

این ضایعه اسفبار مایه‌تألم اقشار جامعه است که به شخصیت وارسته و خدمات ماندگار و با ارزش ایشان به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران آشنایی داشتند.

آیت‌الله رئیسی رحمه الله علیه با قلبی رئوف، نیتی صادقانه و خالصانه، اندیشه‌ای ژرف و اراده‌ای جدی همواره برای حل مشکلات مردم بویژه طبقه کم‌درآمد، تلاشی وافر و شبانه‌روزی داشتند و دغدغه‌مندانه مسائل را پیگیری و رصد می‌کردند.

اینجانبان شهادت عالم برجسته آیت الله رئیسی رحمه الله علیه، را محضر ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه‌ای(مدظله العالی) و همه وابستگان و نیز ملت شریف ایران تسلیت می‌گوییم و رحمت و مغفرت الهی و علوّ درجات ایشان را از خداوند متعال مسألت می‌نماییم.

همچنین مراتب تأثر خودمان را در پی شهادت  زنده‌یاد حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه، همچنین آیت‌الله سید محمد علی آل هاشم نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه تبریز و دکتر مالک رحمتی استاندار محترم آذربایجان شرقی که همراه با رئیس جمهور فقید در حین مأموریت به لقالله پیوستند اعلام می‌داریم و به خاندان معزز این مسئولان خادم و ملت شریف ایران تسلیت و تعزیت می‌گوییم و از خداوند متعال آمرزش، رحمت و آرامش و حشر با اولیالله را برای آن خدمتگذاران شریف طلب می‌کنیم و برای بازماندگان صبر و سلامتی می‌خواهیم.

رئیس و اعضا شورای اسلامی استان یزد

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا